Network
Az információ a huszonegyedik század legfontosabb erőforrása és a telekommunikációs hálózatok azok az eszközök, amelyekkel ez az erőforrás elérhető, legyen szó hang- vagy adatátvitelről. Ezért vagyunk különösen büszkék a hálózatok üzemeltetésében végzett munkánkra.
A DT Technik felel a teljes Deutsche Telekom hálózati infrastruktúrájáért, legyen szó vezetékes vagy mobil hálózatról. Így ügyfeleink, akár lakossági, akár vállalati ügyfelek, bárhol és bármikor a legjobb szolgáltatási élményt élhetik át.
Nagy vállalati ügyfeleknek nyújtunk szolgáltatásokat, nagy részük németországi, de jelentős a a más országokban lévő ügyfélportfoliónk is. A teljes szolgáltatási láncot lefedjük, a szolgáltatási elemek megtervezésétől, a szerződéskezelésen át az üzemeltetésig, de aktívak vagyunk a projektmenedzsment és minőség-irányítási területeken is.
A hálózatokhoz kapcsolódóan több izgalmas technológiát használunk valamint üzemeltetünk, többek között:
- WAN, LAN, mLAN, voice & contact center
- SDWAN technológiák: SilverPeak, VeloCloud, Juniper
- Cisco, Alcatel, Avaya, Juniper, Genesys, Nice, VMware, Oracle, Redhat, Aruba, Comarch, Solaris, Aspect, Nexus, Viptela, Equinix
A legjellemzőbb pozíciók a területen
Network Operator
Első szintű hálózati problémákat tár fel és old meg a jegykezelő rendszerekben. Koordinálja a jegyeket, kapcsolatot tart helyi és nemzetközi szinten, valamint a menedzsmenttel németül vagy angolul.
Incident Lifecycle Manager
Ügyfelenként dedikáltan foglalkozik a jegyek életciklusával, összekötő funkciót lát el a csapat és a menedzsment között. Részt vesz folyamatok kialakításában, tesztelésben, egyeztetésekben valamint a csapat részére a tudásátadásban.
Service Delivery Manager
Felelős a szerződésben meghatározott szolgáltatások teljesítéséért és koordinálásáért a teljes szolgáltatás életciklus alatt. Ő felel a szerződésért, a költségekért, a minőségért, az ügyfélkommunikációért és az együttműködésért a teljes folyamat alatt. Feladata összetett, hiszen a vállalaton belül az SDM képviseli az ügyfelet, ő az első számú kapcsolattartó az ügyfélszerződésre vonatkozóan a teljes szolgáltatás életciklus során.
Network engineer
Technikai konzultációt folytat az ügyféllel, hogy azután a lehető legpontosabban tervezhesse meg és építhesse fel a hálózati megoldásokat. Megtervezi a hálózat technikai paramétereit, többek közt a használt és üzemeltetett hardware és software komponenseket. Teszteli a koncepciót és megtervezi az átállást, végrehajtja a komplex változtatásokat is, mielőtt átadná azokat az üzemeltetőknek.
Order management specialist
Szolgáltatási szerződések lebonyolítását támogatja és koordinálja. Nyomon követi a megrendelést, a műszaki tartalom, a szerződésnek való megfelelés figyelembe vételével, a változások következményeinek felmérésével. A megrendelés-kezelési és a hozzá kapcsolódó folyamatok illetve feladatok ellátását biztosítja, valamint a megrendelések és változás-kérések státuszáról, illetve az elvégzett szolgáltatásokról naprakész információt szolgáltat az üzletág vagy az ügyfél részére.
DevOps engineer
Felelősséggel tisztázza a követelményeket valamint irányítja szoftverek fejlesztését illetve bizonyos termékekhez és szolgáltatásokhoz történő adaptációját. Elvégzi a megfelelő programozási munkákat (kódolást), és irányítja a szoftverek telepítését, konfigurálását és adminisztrációját. Szoftverdokumentációt hoz létre, valamint kezel a saját felelősségi körében, és támogatja a termékekhez fejlesztett szoftverek életciklus-menedzsmentjét, többek közt proaktívan fejlesztési javaslataival. Részt vesz a tesztautomatizálásban és a tesztek végrehajtásában.
Gyakornoki pozícióinkra is várunk, ami a legjobb lehetőség, hogy még a tanulmányaid közben kipróbáld magad és megismerd a hálózati területet. Sok kollégánk kezdett gyakornokként és jutott magas pozícióba néhány éves kemény munkával és tanulással.