Clouddal a felhőtlen jövőért

Célunk, hogy a nemzetközi ügyfeleink számára a legkorszerűbb informatikai szolgáltatások széles skáláját kínáljuk, mind német, mind angol nyelven. Elkötelezettek vagyunk abban, hogy a legmagasabb fokú rugalmasságot biztosítsuk egy stabil szervezeti környezetben. E cél elérése érdekében kialakítottunk egy olyan keretrendszert, amely lehetővé teszi munkavállalóink számára az öntanulást és önfejlesztést, ezzel felkészítve őket a jövőbeni kihívásokra.

Az évek során szerzett széleskörű tapasztalatunk és több mint 1500, Private és Public Cloud megoldásokkal, valamint on-prem IT-szolgáltatásokkal foglalkozó kollégánk közreműködésével szinte bármilyen üzleti szcenáriót képesek vagyunk megvalósítani. A fejlesztés kezdeti lépéseitől az architektúra tervezéséig, valamint a karbantartástól a DevOps folyamatokig minden területen számíthatnak ránk.

Szolgáltatásaink

Törekszünk arra, hogy szolgáltatásainkkal hozzájáruljunk ügyfeleink sikeréhez a digitális világban.

Nemcsak ügyfélkörünk, hanem portfóliónk is rendkívül szerteágazó. Többek között az alábbi területek találhatóak meg: Operating Systems, Database, Application Management, Middle-ware Operation, Private Cloud és Platform szolgáltatások, Network, SAP üzemeltetés, Mainframe operáció, End User szolgáltatások, Mobile Device Management, Service Management, Project Management, Sales tevékenység, Business Operation.

Az IT szolgáltatások mellett szervezetünk az új termékek fejlesztéséhez is aktívan hozzájárul, és számos automatizációs megoldásban is részt veszünk. Széleskörű szaktudásunkkal és elkötelezettségünkkel megalapozzuk, hogy ügyfeleinknek és partnereinknek lehetőségük legyen a leginnovatívabb és leghatékonyabb megoldások elérésére. Kollégáink standard és ügyfél-specifikus folyamatok alapján végzik tevékenységüket rendkívül heterogén technológiai környezetben. Szolgáltatási portfóliónk két nagy területet fed le: üzemeltetést és támogatást.

Az üzemeltető kollégák elsősorban informatikai alkalmazások, köztes szoftverek, operációs rendszerek, adatbázisok, adatközpontok, hálózatok, tárhelyek adminisztrációját végzik. Ez többek között magában foglalja a tervezést, üzembe helyezést, telepítést, módosítást, karbantartást, frissítést, monitorozást, távoli felügyeletet, fejlesztést, a felmerülő hibák javítását, ügyfél specifikus kérések teljesítését, migrációk lebonyolítását, riportok készítését, biztonsági előírások betartását, teljesítmény problémák analizálását, hálózati adatmentés végrehajtását.

A támogató kollégák legfőbb feladatai ügyfél megrendelések feldolgozása, teljesítése, különböző jelentések, belső elszámolások, riportok létrehozása és publikálása, felhasználói jogosultságok, licencek beszerzése, biztonsági támogatás, erőforrás menedzselés, skill management, Business Performance Management, Portfolio Planning, audit támogatás, szolgáltatás management, presales tevékenység és még számtalan egyéb.

A támogató feladatokat ellátó csoportokban nagyon változatos háttérrel rendelkező munkatársakkal találkozhatsz, így bátran jelentkezhetsz akkor is, ha nincs informatikai végzettséged!

Our services
Our Services
Our Services
Technologies
Technologies

Technológiák

Az informatikai rendszerek üzemeltetése és támogatása munkakörtől függően kollégáink részéről széles körű folyamat- és rendszerismeretet igényel. A Cloud Services-en kiemelt szerepet kap az operációs rendszerek, adatbázisok, szerverek üzemeltetéséhez szükséges tudás (Linux, AIX, Windows, Solaris, Oracle, MSSQL, MAXDB, x86, PowerPC platformok). A csoportok egy részének munkájához hálózatos háttér (Cisco, Juniper, Checkpoint, F5, ADVA) ill. fejlesztői háttér (PERL, Shellscript, PL/SQL, HTML, JS, PHP, Java) szükséges. A monitorozó kollégák szerver, OS, performance, application, database területeken kell, hogy jártasak legyenek.

Az elvárt kompetenciák között megemlíthetjük még a vállalatirányítási rendszerek (SAP) és a virtualizációs technológiák ismeretét (VMware, Hyper-V), a storage és backup tudást (SAN, NAS, Netup, Veritas) vagy a high availability (Cluster, Failover, Loadbalancer, DR) ismereteket. A kollégák nagy többségénél a napi munkavégzéshez az ITIL folyamatok (Incidens, Problem, Change, Order Management) alapos ismerete szükséges.

A publikus felhőszolgáltatások területén kollégáink egyrészt kulcsrakész megoldásokat, migrációs és egyéb technikai tanácsadást nyújtanak ügyfeleink számára a vezető cloud platformokon, mint AWS, Azure és Google Cloud. Másrészt a T-Systems saját cloud platformját, az OpenStack alapú Open Telekom Cloud-ot is folyamatosan fejlesztik és üzemeltetik, megbízható, biztonságos és szuverén európai felhőszolgáltatást biztosítva németországi, svájci és hollandiai adatközpontjainkból.

Technológiák

Az informatikai rendszerek üzemeltetése és támogatása munkakörtől függően kollégáink részéről széles körű folyamat- és rendszerismeretet igényel. A Cloud Services-en kiemelt szerepet kap az operációs rendszerek, adatbázisok, szerverek üzemeltetéséhez szükséges tudás (Linux, AIX, Windows, Solaris, Oracle, MSSQL, MAXDB, x86, PowerPC platformok). A csoportok egy részének munkájához hálózatos háttér (Cisco, Juniper, Checkpoint, F5, ADVA) ill. fejlesztői háttér (PERL, Shellscript, PL/SQL, HTML, JS, PHP, Java) szükséges. A monitorozó kollégák szerver, OS, performance, application, database területeken kell, hogy jártasak legyenek.

Az elvárt kompetenciák között megemlíthetjük még a vállalatirányítási rendszerek (SAP) és a virtualizációs technológiák ismeretét (VMware, Hyper-V), a storage és backup tudást (SAN, NAS, Netup, Veritas) vagy a high availability (Cluster, Failover, Loadbalancer, DR) ismereteket. A kollégák nagy többségénél a napi munkavégzéshez az ITIL folyamatok (Incidens, Problem, Change, Order Management) alapos ismerete szükséges.

A publikus felhőszolgáltatások területén kollégáink egyrészt kulcsrakész megoldásokat, migrációs és egyéb technikai tanácsadást nyújtanak ügyfeleink számára a vezető cloud platformokon, mint AWS, Azure és Google Cloud. Másrészt a T-Systems saját cloud platformját, az OpenStack alapú Open Telekom Cloud-ot is folyamatosan fejlesztik és üzemeltetik, megbízható, biztonságos és szuverén európai felhőszolgáltatást biztosítva németországi, svájci és hollandiai adatközpontjainkból.

Technologies
Technologies

Karrierépítési lehetőségek

A Cloud Services a fenti területek magasan kvalifikált, nemzetközileg is elismert szakértőit tudhatja tagjai között, de nem ritka az sem, hogy valaki gyakornoki munkakörből pár év alatt kerül át a szakma legjobbjai közé, így az üzletág szívesen invesztál fiatal tehetségek támogatásába.

Fontosnak tartjuk, hogy a különböző szakmai hátterű kollégák rendszeresen megoszthassák egymással a tapasztalataikat, hogy a különféle nézőpontokat megvitathassák, ezért évek óta szerves részei vagyunk a szakmai közösségi térnek, támogatjuk a meetupokat, szakmai eseményeket, ahol munkatársaink nemcsak egymással, de a legnagyobb, nemzetközileg is elismert gyártók képviselőivel és a globálisan is nyitott közösségek többi tagjával is beszélgethetnek, megismerhetik a legújabb technológiákat, és egymást is inspirálva fejlődhetnek.

CloudHub
CloudHub

CloudHub Showroom

A felhőalapú technológiáinkat, illetve az erre épülő megoldásainkat hivatott bemutatni a Telekom Székház 5. emeletén található showroomunk a CloudHub, ahol egy modern, inspiratív környezetben kipróbálható, interaktív esettanulmányokkal szemléltetjük a legújabb technológiai újításainkat, mint például az önvezető autóink, a növényeket szenzorosan figyelő Geek Gardener, vagy az útminőséget elemző PARA. Célunk, hogy a mindenkori T-Systems Cloud Services portfóliót közelebb hozzuk ügyfeleinkhez.

A CloudHub mindezek mellett sales meetingek és partneri innovációs workshopok lebonyolítására, valamint partner egyetemeink hallgatói számára tantermen kívüli egyetemi órák szervezésére is alkalmas.

CloudHub Showroom

A felhőalapú technológiáinkat, illetve az erre épülő megoldásainkat hivatott bemutatni a Telekom Székház 5. emeletén található showroomunk a CloudHub, ahol egy modern, inspiratív környezetben kipróbálható, interaktív esettanulmányokkal szemléltetjük a legújabb technológiai újításainkat, mint például az önvezető autóink, a növényeket szenzorosan figyelő Geek Gardener, vagy az útminőséget elemző PARA. Célunk, hogy a mindenkori T-Systems Cloud Services portfóliót közelebb hozzuk ügyfeleinkhez.

A CloudHub mindezek mellett sales meetingek és partneri innovációs workshopok lebonyolítására, valamint partner egyetemeink hallgatói számára tantermen kívüli egyetemi órák szervezésére is alkalmas.

CloudHub

Felkeltettük az érdeklődésed?

Nézd meg nyitott pozícióinkat!