A DT-ITS az állásbörzéken és szakmai rendezvényeken
![DT-ITS állásbörze](https://www.deutschetelekomitsolutions.hu/wp-content/uploads/2023/12/allasborzek_3.jpg)
Sűrű évet zárt a DT-ITS, idén hét állásbörzén vettünk részt és kilenc szakmai eseményt szponzoráltunk, négy városban. A standokon lévő kollégák sok érdeklődőnek mutatták be a vállalatot, valamint kitartóan kezelték azokat, akiket megtévesztett a magenta T és velünk szerették volna elintézni a mobildíjcsomag váltást.
„Te mit kívánsz IT szakemberként” volt a jelmondatunk az állásbörzéken. A stand aktivitásaként egy egyedi markolós játékgéppel (claw machine) készültünk, amiből akár egy magenta aranyhalat is ki lehetett fogni. A Szegedi, Debreceni és Miskolci Egyetem állásbörzéi mellett részt vettünk a kecskeméti Neumann János Egyetemen tartott rendezvényen, a budapesti Jobversen (tavasz és ősz) és a BME karrier napokon is.
Az állásbörzék mellett több szakmai eseményen is jelen voltunk az év folyamán. Szponzoráltuk a TEDxDebrecent, a PMI Art of Projects konferenciát, a 2023-as Üzleti Etikai Díjátadót, a HTE Fekete László díjat, a Budapest BI Fórumot, valamint tagjai lettünk az Európai Sokszínűségi Kartának. Standos kitelepüléssel vettünk részt a HUSTEF-en, a pécsi Pollack Expon, valamint a debreceni Európai Nyelvi Koktélbáron.
További hírek
Íme 5 válasz arra, hogy mire jó a Földet folyamatosan műholdakkal pásztázni!
1. Mindent megtudunk a Földről: a Sentinel műholdak napi több száz gigabyte adatot és műholdképet továbbítanak a Földről. Ez a hatalmas adatbázis lehetővé teszi, hogy a tudósok és kutatók hozzáférjenek a bolygónk állapotáról szóló részletes és folyamatosan frissülő...
Tanévzáró Pécsen és Szendrőládon
Lezártuk tanévet a DT-ITs CSR startégiájának részét képező oktatási programjaiban. A kisdiákok Pécsen és Szendrőládon is évzáró ünnepséggel búcsúztak és köszönték meg a munkát önkéntes tanáraiknak. Immáron hetedik (avagy– a Covid miatt kimaradt tanévet nem számolva-...
Íme öt válasz arra a kérdésre, hogy mire jó call center ticketekkel etetni az AI-t!
Magyar fejlesztők optimalizálták a Deutsche Telekom által fejlesztett nyelvi modellt A mesterséges intelligencia (AI) integrációja az ügyfélszolgálatban jelentős változásokat hozhat. Különösen azon call centerek esetében, ahol a hangalapú AI technológiák...