A Legvonzóbb Munkahelyek között a DT-ITS!
![pwc](https://www.deutschetelekomitsolutions.hu/wp-content/uploads/2023/12/pwc.jpg)
A DT-ITS lett a második legvonzóbb munkahely Telekommunikáció és média kategóriában a PwC 2023-as munkaerőpiaci felmérése alapján.
A PwC Magyarország idén több, mint 80 ezer magyar kitöltő – fiatalok és tapasztalt szakemberek – munkahelyválasztási preferenciáit tárta fel online kérdőív segítségével.
A felmérés alapján felértékelődtek a humán szempontok és a munka-magánélet egyensúlyának a megtartására fókuszálnak inkább a munkavállalók. Emellett a munka tartalma, a csapat és a vezető szerepének növekvő fontossága is látszik a válaszokból, míg a munkahely stabilitás helyett az alapbér növelése vált preferenciává.
A munkahelyi preferenciák felderítése mellett átadták az Év Legvonzóbb Munkahelye díjakat, összesen tíz iparági, valamint egy összesített kategóriában a kutatásban részt vett válaszadók értékelése alapján, ahol a DT-ITS a második helyet szerezte meg telekommunikációs kategóriában.
forrás: https://www.pwc.com/hu/hu/sajtoszoba/2023/munkaeropiaci_preferencia_felmeres_2023.html
További hírek
Íme 5 válasz arra, hogy mire jó a Földet folyamatosan műholdakkal pásztázni!
1. Mindent megtudunk a Földről: a Sentinel műholdak napi több száz gigabyte adatot és műholdképet továbbítanak a Földről. Ez a hatalmas adatbázis lehetővé teszi, hogy a tudósok és kutatók hozzáférjenek a bolygónk állapotáról szóló részletes és folyamatosan frissülő...
Tanévzáró Pécsen és Szendrőládon
Lezártuk tanévet a DT-ITs CSR startégiájának részét képező oktatási programjaiban. A kisdiákok Pécsen és Szendrőládon is évzáró ünnepséggel búcsúztak és köszönték meg a munkát önkéntes tanáraiknak. Immáron hetedik (avagy– a Covid miatt kimaradt tanévet nem számolva-...
Íme öt válasz arra a kérdésre, hogy mire jó call center ticketekkel etetni az AI-t!
Magyar fejlesztők optimalizálták a Deutsche Telekom által fejlesztett nyelvi modellt A mesterséges intelligencia (AI) integrációja az ügyfélszolgálatban jelentős változásokat hozhat. Különösen azon call centerek esetében, ahol a hangalapú AI technológiák...